torsdag 29. mai 2008

Tysk og obseravsjoner.

Naboen har kuttet ned et tre! Vi har litt mer utsikt. Det er utrolig rart å se. Jeg våknet av motorsagen!
Jeg kommer forseint til tysktimen med vilje. Haha. Jeg tar 62en som ifølge bussruten vil bli 10minutters tur, men jeg antar at det ikke vil bli mange på bussen og det blir en fort tur som sist gang. Uansett, jeg kommer alltid klokken ett til timene.
Å Herre! Det kom nesten inn en veps på rommet mitt! Nei! Øsj! Nå er det en flue her istede. God!
Ja. Jeg skriver. Jeg skal pakke i kveld og så hytteturen i morgen med klassen. Hur skoi!

Jeg så Becoming Jane en gang til i dag. Jeg er trist. Haha. Stakkars Jane! Åååå jeg hadde så rett at Joe Anderson var Henry Austen !!! Haha. åååå. James Macvoy som Tom *sikle*.

Ny friendrequeste på Facebook!
Jeg har Vince the loveable stoner på hjernen, altså sangen fra The Fratellis,tidig sang. Vince was a loner, loveable stoner aha. He so pretty, all the catholic girls aha. Nå er ikke dette helt rett tekst vil jeg tro.
The Willy wonkas vil forhåpentligvis være på Myspace iløp av i kveld eller i morgen, hvis jeg får tid til å ordne en myspace, gi linken til Lina, og så setter hun innpå sangen, evt. siden Ingrid er i Berlin den heldiggrisen, at vi gjør det på Kippers i pausen våres. Woho.
Nå skal jeg gå om 9 minutter! Skal kjøpe shampoo på Twister, så vente på bussen. Helt teit tid, den går fra Bønes senter 12.48. Sånn som det er om morgenen, den går 7.38 fra Bønes Senter, HALLO?! :P
My har helt rett, det er jo helt idiotisk at jeg må ha tysk de to siste timene av skoledagen, man kan ikke være med folk før eller etter! Nå må jeg gå.
Den nye utsikten, det pleide å være et bjørketre mellom huset og de andre trærene!
Ich muss zu Schule gehe! (det det ble kanske gehe gramatisk feil) :P

Favoritt sitat fra Becoming Jane:"Jane! I'm yours! God! I'm yours, I'm yours heart and soul, whaterevet that is" *smelte* :)
Nå skal Katrine holde kjeft :) og gå på skolen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kem requested?
Ahhh... hyttetur med klassen. For en dynamisk klasse!

Katrine sa...

en jeg gikk i klasse med i åttende.

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra