onsdag 7. mai 2008

Å leke Nick Park.

I går kjedet jeg meg litt, så forslo Illimar over msn, at jeg skulle henge med Tor siden han var hjemme. Han er jo en WOW-nerd, så jeg forventet med å bli kastet ut. Men jeg gikk inn i løvens hule. Og da var han faktisk åpen for forslag. Jeg fant ikke ut noe først, så ser jeg Wallace and Gromit- modellshitt settet Tor kjøpte på Wensleydale cheese fabrikken i England, dette var da uåpnet, og jeg åpnet den. Støvete var den også. Huff. Men dette er en fotoserie i seg selv. Så her er bilder :)) :
Tor tar seg av Hutch The Rabbit. :))
Jeg begynner på Gromit

Hode er klart!

yey.
bare ører og hale nå :))
Og da var Gromit ferdig :)

Tor gadd bare å bli ferdig med hodet, for Hutch var ikke enkel å lage :P



Ligner nå hvertfall :P haha. Men gøy var det. Hørte på musikk, og tenkte på hvor gøy filmene er. For det er de. Wallace and Gromit er en av familien min sine filmer. Vi var i landsbyen det skal liksom være fra i sommer. Haha. Wensleydale cheese er veldig godt.

Æsj. Jeg falt i grusen i gymmen i dag og fikk et stor sår på kneet mitt :S det gjør vondt å bøye og gå. Jesus.
Som vanelig med ballspill ,får jeg en ball rett i hodet. God. Om jeg hadde fått 10 kroner for hver gymtime en ball spretter rett i hodet på meg, da hadde jeg vært milloner. Jeg er dårlig i ballspill, så ballen kommer jo et sted, ved å kræsje i hode mitt. Haha.
Tysktentamen i morgen. Vi får bruke pc likevel :) men Johan skulle rette tysktingene våres til i dag, og det er forsatt ikke noe på It's learning!!! Det skulle liksom være sånn at vi kunne forberede oss bedre, men det hjelper ikke meg bedre om han sender det klokken halv tolv om kvelden!!!
Låtskriverkurs på lørdag og søndag, med Sondre Lerche som lærer. Jaysis christ. Gruer meg litt, for vi må vise en sang vi har laget :P haha. Men tror det vil bli gøy og sikkert lærerikt :)) Jeg synes nå det er kult å kunne møte Sondre Lerche. Han gikk på AKKS faktisk.

I går så jeg på The IT crowd på Tv2zebra. Skikkelig tidig. Så så jeg mer klipp på Youtube etter på: http://www.youtube.com/watch?v=MTbX1aMajow og http://www.youtube.com/watch?v=6nGjxO_Bfac :)) "And now I can't read it. Oh! Not me. I am a giddy goat" HAHAH! Om du vil se en hel episode, går de på Tv2 Zebra på Tirsdag klokken 17.15 :)
Men tysk i morgen, så The Willy Wonkas øving :)
Supercalifragilisticexpialidocious.
Kat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser DU! kvalitetstid med søsken kan være GØY! =D

Anonym sa...

Wow! Figurene var dribra da! Er dere taltfulle, eller var det en bruksanvisning? Eller kanskje en blanding? :P :)