tirsdag 20. mai 2008


Katrine liker å høre på fortiden:
Miss Martin med Down.
Hvorfor? Fordi det er faktisk bare masse forskjellige stemmer sammen, ingen instrument :)) gå inn på www.nrk.no/urort og søk på MissMartin i ett for å finne Down og flere :)



Sondre Lerche.
Hvorfor? Bare fordi jeg begynte å gjøre det etter jeg fikk Faces Down på kurset hans. De i bandet har det veldig gøy med å erte meg med at jeg er liksom forelsket i han, haha. Så Maria(trommisen) begynte å spørre siden jeg satt og hørte på Sondre Lerche når jeg snakket med henne på msn om det var kult å høre på han nå siden jeg var kompis med han, og så hadde vi det veldig morsomt med at jeg hadde fått telefonnummeret, så sa jeg at jeg ser for meg at han får et sånt redd uttrykk i fjeset, og så ville han lage sang om det sa Maria, sånn holdt vi på lenge. Haha. Gleder meg til bandøving :)
My Bloody Valentine.
Hvorfor? Bare er herlig musikk. Noen vil si sangene deres er bråk, men de har utrolig masse bra!

Cajun Dance Party.
Hvorfor? Feel good music, og de ikke så feel good sangene er skikkelig bra.

The Killers med Hot Fuss.
Hvorfor? Man må være korka hvis man ikke liker en eneste sang på Hot Fuss, for min del klarer jeg ikke å finne EN favoritter fra den cden, alle er bare fantastiske!!!

Coldplay.
Hvorfor? Jeg liker å høre på det. Liker mest å høre på de når jeg sitter på tog, bilreiser eller fly :)

Men ja. I går i NME så fikk jeg en Coldplay EP :)) med Den nye singelen deres og en eksklusive track, men så klart er platespilleren våres ødelagt, så den venter i spenning i cdhyllen min. Min første "LP" som ikke er pappa sin. LPer er skjønne og intressange. Vi har kjempe mange i kjelleren, som The Smiths med The Queen Is Dead, Pink Floyd The Wall, The Doors, Talking Heads, R.E.M, David Bowie ect. :))

Jeg begynner å få dårlig hørsel, intresangt. Jeg hører ikke pipe reklamen til mobiler, som bare voksne ikke skal høre. Broren min hører den. Damn.

Jeg har fri på Torsdag. Nei , jeg tar ikke vippeprøven, jeg har klart målet mitt, jeg har klart nyttårsforsettet mitt om Natur og miljø.

Pappa og mamma var på Robert Plant i går, heldige folk... pappa sa han kanskje skulle kjøpe en t-skjorte til meg, men han har ikke snakket om den, og det virker ikke som det var noen :P evt. glemte han det.
Neste Mandag blir det siste episode av Album på NRK1. Oi oi.
Jeg gleder meg til Torsdag, fri, sol og bandøving. Kunne dagen bli bedre? :)
Jeg har begynte å gehørt begynnelsen av basslinjen på Rules and Regulation fra Rufus Wainwright. Kjempe gøy. Jeg skal lete mer etter hele basslinjen :))
Tor har fri sånn halve uken, kusinen min skal ha rebusløp i byen, hvor gøy er ikke det? Eksamen til tiende er bare gøy for andre på ungdomsskolen. Jeg vil også ha rebusløp i byen, høres kjempe morsomt ut :))


Ikke Talking Heads, men LP Heads. Hah.

Ingen kommentarer: