søndag 4. mai 2008

Katrine gikk fra The Police til Sting.

Nå er dette Katrine sin blogg. Enkaju? vel vel.
:)) Jaysis Christ.
Herligste bildet i dag?
Bildet av Petter i Amanda sitt fotoalbum:


Petter du Petter.

Jeg lo av verdens teiteste vitser under konfirmasjonen i dag. Alle Barna Vitser, fy søren.
Dårligste vitser i verden. Petter ble flau over oss alle andre. Det vil si meg og alle de andre små barna. Han er nå egentlig bare misunnelig at jeg går på drama, jeg kan se det i han. For han hadde passet inn på drama, noe sykt faktisk... skryter av at Herman Friele gikk på Fana. Pfff.
Jeg har ikke bedre å skrive. What a bummer. Men ja, jeg finner ikke på noe i dette sekund,minutt,timen ect.
I'm fucking retared.
Jeg gikk inn på en avtale å lage sang til Tonje sin konfirmasjon, jeg skal synge: Tonje liker å danse, å danse, å danse, Tonje liker å tegne, å tegne, å tegne. Ect.
Jeg har det gøy jeg. Jada. Vi har bare kjedelige linjer på Pappa sin familie side, økonomi, allmenn og salg&Service, NJAAAA. Jeg har den gøyeste linjen, noe ikke Petter trenger å se ned på.
Petter du Petter, du ville bli en dverg når du var barn, nå er du en kjempe, høyere enn din storebror. Yes yes.
Altså, denne bloggen er bare jabb og babb.
Btw. Mobilen min er avslått, jeg tør ikke å slå den på før enn Yassi ordner opp med hun jenten som satt i taxien til Kikkis og Kikken (lang historie). Waaah. Skumle utlending på telefonen. Han ringte meg sikkert 10 ganger i går!!! Help! I need somebody!

Jeg møtte Silje utenfor kirken i dag. Koseligt. Vi vinket. Hun tok bilder med en konfirmant hun også.

Men ja. Hva kan du forvente i denne bloggen? Sikkert like mye shitten som fra Enkaju, bare litt mer bilder fra kamraet mitt. Bilder som jeg synes fortjente denne plassen i denne bloggen(mye familiebilder, siden jeg har brukt mest kameraet denne helgen og sist helg til familiekonfirmasjonene):



Hade hade hade hade hade.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha. Du brukte kommentaren min som tittel. Genialt xD

Salem ser litt vettskremt ut.. I wonder why...?

Katrine sa...

Han mjauet, fordi han ikke fikk komme inn og spise ferdig, for vi måtte skynne oss å gå.

Anonym sa...

Whoho! Katrine har gått solo! Intriger i bandet? (hoho! Jada, den var ikke serlig god.)Men uansett! Det blir kult med masse bilder! Bilder er hipt og kult og fett!