fredag 23. mai 2008

Beck.

Jeg hadde med meg kamraet i hele dag, men det lå bare i vesken, jeg hadde uansett ikke planer om å ta det opp i skoletiden, så glemte jeg det når jeg var i byen med Ena. Men på vei fra Bønes senter og hjem, tok jeg bilder :) Jeg har vært flink i det siste å ta ut de nyeste bildene fra kamraet mitt,selv om det sikkert er helt okaye ting å se på:







Yey kjempe bra Platekompaniet salg! MASSE BRA CDER. HAPPY! Men GAAAH! cden jeg kjøpte fra My Bloody Valentine betalte jeg 109 kroner for, og nå er den ENDA en gang på tilbud for 89 kroner. Livet er urettferdig!
Men God! Lengre og lengre ut jeg kommer, finner jeg den fantastiske Beck! To Beck cder er på salg! Men fikk lyst mest på Sea Change, fint album cover(uhm,ja*sigh*), og det er fantastiske sanger på den. Om du seriøst ikke har hørt på Beck, burde du, han er så fantastisk! Beck Hansen, han er amrikansk. God! Jeg har drit lyst å se han på Hove in this very moment. Høre Beck? Ja du vil! Linker til Beck(om du vil lese videre trykk med høyre tasten og åpne i nytt vindu) DETTE ER OPPFORDRING HØR!!! Og så vil jeg ha kommentar på at du er enig med meg! Haha. Okay, hvis du VIRKELIG ikke likte det, skriv det også så klart, for jeg forstår jo bare ikke hvorfor folk ikke vil like han! AMAZING!!! (dette er bare tatt fra den cden fra Beck jeg skal kjøpe) : Golden Age , Paper Tiger , Lost Cause (musikkvidoen) , End of the day , Sunday Sun (denne anbefales om du ikke gidder å høre alle)
Hey! Fant nettopp ut via Wikien at Sea Change var den første cden til Beck som kom på top 10 i USA.
Må nå innrømme at noen av de andre cdene hans som er veldig electro, blir plagsom i lengden. Men jaja, Sea Change er ikke en av de platene :)
Han burde hatt konsert i Bergen! Evt. Oslo, så kan jeg bare bo i Oslo med pappa, pappa som lånte en Beck cd til meg for over ett år siden, så han blir nok med, så da antar jeg at jeg hadde fått billetten hvertfall :) hehe.

The Willy Wonkas skal ta opp via iMac, for å sette det inn på Myspace, det blir sikkert dårlig lydkvalitet, men vi har veldig lyst til å begynne et sted som Myspace for å få litt kontakter på sett og vis... jaaa.

Men hva synes folket om Beck? :) Beck Beck Beck Hansen.

Btw. Jeg skal kutte å ut å skrive hver dag, det er nok best for alles parter :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

YAY MAC!

Anonym sa...

Unnskyld for den dårlige kommentaren. Beck høres veldig godt ut, selv om eg bare har hørt en sang. Bør eg trykke på linkene? JAAAAAAA

Katrine sa...

BRAVO ILLIMAR! :D Beck er topp topp!
Flott navn du hadde laget deg, hah.

Anonym sa...

Takk skal du ha!:D