mandag 5. mai 2008

Sjakk matt.


Fuck de tingene jeg skrev før i dag. Jeg har mistet insparasjon til å skrive gøye ting.
Wossssh. Blir spylt ned.
Jeg har den Muppet Show sangen på hjernen: Du du du du, mamamma, du du du du, mamam. Haha.
(jada, jeg har begynt å bruke mye ordet fuck i bloggene mine, sikkert fordi jeg har lest en bok om noen punkere på et land sted i Norge nettopp(lest og lest, det var en lydbok,ja)).

Jeg sender bilde til Petter, jeg har et håp om at han skal bruke det på Facebook HAHAHAH. Han godtok det ikke først, men nå gjorde han det, det tar drit lang tid. Når han ikke godtok andre gangen skrev jeg: Nå skal du godta det helsikkes bilde. *Stapper det ned i postkassen*
Morsomt uttryk. Haha. Jeg lo godt for meg selv i Norsk timen, når Grethe hadde bilde av et eple(som egentlig skulle være en gullerot), så kom jeg til å tenke på at Petter gjorde reklame for allmenn linjen. Haha. Sånn: Opp i tommelen med alt og en kommentar: "Dette var en hard prøve, men jeg elsker utfordringen" *opp med tommelen og et stort glis* haha. Så gjorde han narr av Drama som vanelig, ved å si at vi er bare kos og tull, og så snakket han med en eller anne dialekt jeg ikke husker hva han brukte.
Men Tor skal ha ros, haha. Når jeg kom hjem åpnet han døren, og så spurte han hvordan skoledagen hadde vært, så spurte han om TIP-folkene hadde plaget oss drama folk eller noe sånt, og så begynte han å spørre hvorfor vi kalte de TIP, og så foreslo han at: Er det sånn at når de får et mattestykke så tipper de? Haha. (neida, den virker ikke så morsom over blogg)
Søren, nå logget Petter av, og sending av bildet ble failed. Jeg sender det på mail istede. Håper han leser i innboksen sin.
Tysktentamen på Torsdag, fy søren.

Men jaja. Noen andre som ser på Album på NRK på mandager som meg? Gøy. I dag så jeg den første The Cure-platen i platehyllen til hun jenten som Martin var forelsket i :))
Nå skal jeg sove. Sjakk matt. Jeg skriver kjedelige ting. Dette er ikke morsomt for noen sin part(i hvertfall ikke å høre internvitsene til slekten min) aiai.
Men oppdatering om mobilen: Den er på. Det var en melding på "telefonsvareren",men det var bare pappa. Kanskje jeg tør å slå den på igjen i morgen? Altså, jeg har ikke slått den av i reddsel nå, det er bare for å ikke få stråling om natten fra mobilen.
Engelsk tentamen i morgen. Fy søren. Ai ai.

Nå er jeg trøtt.
Har ikke tatt bilder med kamraet i dag. Tok vekk de jeg hadde først her. Ikke noe intressangt. Bare blomster, is og føtter.

Over og ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Må si at jeg fant TIP komentaren VELDIG underholdene!