tirsdag 2. september 2008

Flaue/teite/dumme(komiske) situasjoner.

Fine Mandag.
Fin øving.
Bra tempratur til å sitte ute på Verftet.
Bra(altså dårlig) humor med bandmedlemmer.
Kjøpe The Dø's sin A Mouthful!
Yndlings Wallandaren min på tv.

Vi begynner veldig greit med mandager på skolen,begynner til andre time, drama(og gym) hele dagen og ferdig klokken halv to. Hurra!
The Dø er da et fransk/finsk duo band. Det er koselig musikk. Har ventet lenge på å kunne kjøpe den cden, et år eller noe sånt(bare tenk hvor lang tid det vil ta for å få fantastiske Mercy Arms!!!) Mhm. Stay just a little bit more, er mest koselig! Mhm! Trippe med den på iPoden mens det regner. Yes! Mens du mimer ned over bakken! Yes!
Jeg har det med å dumme meg ned over den bakken på vei hjem. Ja, for jeg har det enten med å mime skikkelig til sanger jeg hører på iPoden, danse eller masjere, som skremmer sikkert forbi passerende. Eller at jeg tenker på noe teit/dumt/flaut ect jeg gjorde den dagen, da lager jeg enten skikkelig rare ansiktsutrykk, til tider veiver jeg rundt med armene, en gang knipset jeg skikkelig rart også, jeg merket ikke at jeg knipset heller.
Jeg dummer meg ut nesten hver dag, sånn at jeg ender opp med å le av meg selv. Som i går under Vintereventyret-øvingen, skulle jeg være følget til Paulina(Hilde) inn i fengselset, så husket jeg ikke når jeg skulle gå ut av scenen, så jeg gikk ut fra scenen før enn jeg skulle. Jeg tror det som skjedde var at Hilde snudde seg og da var jeg allerede nesten helt ute av scenen. Jeg ler av meg selv, jeg kan ikke gjøre det stort bedre over de teite/dumme/flaue(komiske) situsjonene jeg ender opp i nesten hver dag.
Men den bakken, den bakken? Vel, det er fra der som man kan se huset til en som heter Peder,der fra helt nede til naboene som bor bak oss sitt hus-inngang kommer. De som bygger det nye huset på vei på den veien har nok fått seg en god latter av jenten som går ned bakken med armer som går her og der, rare ansikts utrykk, ler for seg selv, mimer, you name it!
Når jeg snubler føler jeg meg som i en sånn lame Lizzy McGuire episode. Hah!
Men kanskje jeg bare føler det sånn selv? Eller flere som føler/gjør det samme some meg?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes du er morsom jeg, Katrine! Alle har sånne episoder, kjenner meg litt igjen, spesielt i den iPod miming/bevegelse greiene. :)

Anonym sa...

Jeg synes du er morsom jeg, Katrine! Alle har sånne episoder, kjenner meg litt igjen, spesielt i den iPod miming/bevegelse greiene. :)

Anonym sa...

Ok... vet ikke hvorfor det ble to kommentarer. Tenker nok du ble litt skuffet nå når du trodde du hadde tre komentarer, men så var de fra samme person. Det er alltid kjipt...

Katrine sa...

Ja, nå ble jeg skikkelig skuffet :p

ettenA sa...

Hahaha, eg har også en sånn bakke! Det morsomte var når broren min hadde vert på fest og kom syngende opp den bakken, det høyeste han kunne og sa med frokosten dagen etter at han trodde ingen hadde hørt han. Neida, bare alle naboene...