lørdag 30. august 2008

Our time is running out.

Jeg ville bare fortelle hvor glad jeg ble på Torsdag :)

Okay, så hele dramaklassen var på båttur, som jeg synes var gøyere i år enn i fjor.
Men hvertfall, vi kom fram igjen sånn klokken seks, jeg, Juni og Ena fortet oss med å kjøpe bursdagsgave til Illimar (som var Radiohead-In Rainbows). Så forter vi oss på en buss. Jeg og Juni hadde da øving med bandet klokken 20 seinere, så jeg fant ut at jeg skulle løpe mye av veien, og utrolig nok hadde jeg utrolig energi til å løpe hele veien hjem som ble på sånn 5 minutter, om man regner rundt at det vil ta ca 10 minutter å gå hjem fra 60busstoppet! Så etter 20 minutter hjemme løp jeg halve veien til 60busstoppet med bassen på ryggen.
Men på øvingn da, hadde de andre tre, altså Lina, Maria og Ingrid, funnet ut nye ting å gjøre på This Friday, sist mandag, når jeg og Juni så Hamlet. Så de hadde gjort noe utrolig kult med trommene, og funnet ut at trommene skal begynne hele sangen.
Først likte ikke Maria hvordan bassen kom inn, for hun er vant med gitar etter hun har åpnet med trommer, men det ble skikkelig bra tilslutt når hun ikke stoppet opp hele tiden :P
Så hele øvingen hadde vi utrolig bra tight lyd. Dette er vel den beste gangen med lyd fra øvingslokalet!
Jeg er så glad!

Men ja, i går feiret vi Illimar sin bursdag på Peppes :) Juni, Ena og jeg ga våres random boks. En skoekse med: Radiohead- In Rainbows, en cd jeg brente med mye rart(som hadde bursdagkortet som etuie(siden vi ikke fikk tid til å lage kortet vi hadde tenkt til), 300 kroner, skotske penger(men jeg tror det var pund? Ena sa hvertfall skotske penger), 2 buttons, terning, pen, plastre, plekter og skrunøkkel ting. Haha.
Vi hadde hvertfall en morsom-dramatisk-tidig kveld som inneholdt å synge bursdagssang med helium. Haha.
Nå får jeg ikke Time is running out ut fra hodet. Slemme radio.
Du har kanskje allerede sett den FANTASTISKE Nike reklamen med "All the things that I've done" i bakgrunnen med ingen ringene enn The Killers!!!! Jeg blir ekstase hver gang jeg ser den reklamen, og irriterer meg over kutting i sangen(haha)

Og det er 6 dager til Hulen nå. Oi oi oi. Det er faktisk nesten bare metall band som spiller etter oss. Haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Thanks for a great time :D

ettenA sa...

Eg liker også den reklamen veldig godt! Får sangen så sykt på hjernen etterpå :D