søndag 17. august 2008

Siste dag i frihet

Siste dagen i sommerferien brukte jeg på å gå i Botansik hage med Illimar og spise druer og plommer.
Så skulle jeg i middagsbesøk til besteforeldrene mine, som jeg tok bussen til da. Så på vei opp bakken til huset deres(som er litt lang bratt bakke), har jeg fått så gnagsår av skoene mine, at jeg bestemmer meg for å ta de av meg og gå barfott opp hele veien, det var litt gøy, med Like a rolling stone fra Bob Dylan på iPoden, helt til foreldrene mine kom på veien og plukket meg opp.
Jeg misunnet min fetter,Petter, som hadde vært på Øya i to dager, og sett Sonic Youth, som han og pappa stemte i at de bare er bråk!!!
Om jeg hadde gått hadde jeg gjort som Ingrid(X Wonka(vi har kallenavn :P haha)), å sett Lykke Li, Kaizers OG jeg hadde sett My Bloody Valentine(NEI IKKE BULLET FOR MY VALENTINE!) og Sonic Youth :)) + mye annet, som Casiokids :))

Men ellers site helgen i sommerferien brukte jeg på bla. møtet til konserten vi skal ha;
5 September klokken halv sju på Hulen, men de har laget det sånn at det er 18årsaldersgrense, og folk kan stemme på oss om vi skal gå videre, så vi har tenkt å gi Lina nesten hele billett bunken våres, siden hun går på Universitetet, litt til Maria og litt til meg og Juni, FOR folk kan kjøpe 20 kroner billigere billett av oss enn om man kjøper direkte i døren :P hehe. Men Hulen har et teit opplegg med at det kan bare være 5 mindreåringer i lokalet med verge...
Men jeg gleder meg faktisk litt til skolen i morgen, møte folk igjen og sånt. Og jeg gleder meg faktisk utrolig til to ganger øving i uken med bandet til konserten, haha. Jeg er kanskje den som tar det mest rolig av alle oss fem :P

jeg og Illimar ble btw joinet av Iniana Jones(lol).

Jeg fant pappa sin studenthue fra Teknikkeren på det gamle rommet hans, haha! Den er hvit 0g morsom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så teit med aldersgrense!