lørdag 9. august 2008

You only live once.

Placebo, The Strokes og Thomas Dybdahl hører jeg på mye fortiden.
Jeg klarte ikke Dybdahl før, men jeg har funnet mange sanger jeg liker faktisk etter tre cder jeg låner fra bibloteket. Adrian sendte faktisk tre/to sanger til meg i niende, men jeg slettet de, jeg vet ikke om de er på den gamle pcen forsatt, evt. må jeg få Adrian til å sende de på nytt!
Men Placebo som covrer Kate Bush sin Running Up That Hill er så flott! Og når jeg hører The Strokes; You only live once, får den meg til å ha lyst til å danse! Haha. Takk til Illimar som er så snill og laster de ned for meg! :P
Forresten er jeg blitt veldig glad i min nye iPod, det er en flott Classic. Jeg lurte på å kalle den Coffin Faris, men tilslutt ble det bare Coffin, nå gidder jeg ikke å kalle den Coffin. Jeg tror Illimar sin iPod touch heter Matt eller noe sånt. Pfff. Jeg har så mye plass på den, over 1000 sanger er himmel! Den gamle kunne jeg bare ha noe med litt over 1000, nå slipper jeg å måtte slette :) 80 Gb er flotters(er det er ord?)

Jeg ser veldig mye på Youtube fortiden; Hayleyghoover, det er et eller annet med stemmen hennes, hvordan hun snakker og hva hun holder på med, som gjør at jeg MÅ se på vidoene hennes. Så klart; Ben Loka ruler forsatt,"She's having a baby! NOW!!!" Han snakker så tidigt, og han er så morsom! Hahaha! Så klart, elsker jeg å se på Fiveawesomegirls også!

Jeg vil anbefale folk å høre på masse Placebo! De er fantastiske! Du vil alltid finne en favoritt! (de er ikke noe atm. band, de har jeg hørt på i to år nå) Brian Molko har hatt sine utseender perioder, haha, nå ser han faktisk ut som en mann. Without you I'm nothing med David Bowie og Placebo og The Cure , at de to bandene spiller sammen er egentlig ikke noe stor overraskelse, de passer sammen. Haha.
I dag fortalte Linn meg at Placebo har funnet en ny trommis, som heter det samme som den gamle, Steve. Haha. Ny plate på vei, det blir spennende!!! :))
Forresten, sist blogg innlegg ble ikke registrert av en eller annen grunn, derfor gikk det ikke ann å skrive, og den var ikke opplistet på bloggsiden min heller. Merkelig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Yes! Jeg kan endelig klare å komentere her igjen, du vil ikke tro hvor iriterende det var når den var ødelagt. Den videoen med Bowie var ganske kul!

Anonym sa...

Foresten! Hvordan har du klart å få det bildet bak overskriften?

Katrine sa...

Utforming, trykker på rediger der med boksen til overskriften, og der ser du enkelt hva du skal gjøre for å få bildet der..

Anonym sa...

I give you the goods you need. As long as you don't rat me out for the cops! Music belngs to the people, dude