tirsdag 29. juli 2008

I want to be a part of it!

Nå er jeg hjemme fra New York og Island, etter en forvirrende flytur. Flyet som skulle gå Reykjavik(som vil skulle ta fly til København og Bergen seinere med) ble kansalert pga. været. Først fikk vi beskjed om at vi måtte bo der en natt til i huttaheiti med flyplassen, men så fikk vi og noen andre bergensere et nytt fly med British airways. Så tilslutt etter London, et mistet fly i Oslo, kom jeg tilslutt på Flesland. Kjøpt mye, opplevd mye.
Ny iPod som ikke vil funke for øyblikket, masse klær, bøker, bilder, 5 flotte cder ect.

Nå skal jeg få møte Juni, Ena, Kjersti og Ena sin nedelanske venn-eller hva jeg skal kalle det, Jos!
Jeg gleder meg! Nå drar jeg straks opp til Juni, for å så videre ta bussen til byen!
Men akk, Juni drar på Torsdag til Kypros, og Ena blir opptatt med Jos. Illimar burde kommet hjem med en eneste gang! Så bare føl for å kontakte meg!!! Kanskje jeg kan få en avtale med Ingrid? :)

Jeg fikk oppleve Reykjavik med sol! Hetebølgen, 23 grader.
Nå må jeg stikke til Juni med en enesegang!

Sol på Island!








Andy Warhol kunst på Modern Museum of art i New York!

4 kommentarer:

Yassi sa...

Jeg er ledig!! Når kom du hjem?!

Katrine sa...

jeg kom hjem på mandag :))

Karoline sa...

For et nydelig bilde det første var!<3

Anonym sa...

Daarlig med blogging "/