søndag 13. juli 2008

For noe tull!

Ben Loka. Fantastisk. Alle må se vidoene hans på Youtube! Kjempe morsomt!

Jeg fant ut at jeg hadde en film med den filmen med James McAvoy, før enn Narnia, når han ble veldig kjent. I den irskefilmen "Inside I'm dancing". Fantastisk film. Jeg fant ut klokken 2 i går, at James McAvoy må være yndlingsskuespilleren min, han er jo utrolig flink. Hvis du ikke finner på noe, må dere få leid/kjøpt(lastet ned ;/) filmen. Utrolig film.

Hvem er så dum og mener man skal drikke og dø av overdose som musiker? Jeg så en dokumentar i går om alle disse musikerne som døde av dette; Jim Morrison, Bon Scott, Jimi Hendrix, Kurt Cobain.
64 % er enige at man skal dø av alder, nyte musikken, ikke ruse seg på dop.
Egentlig skulle Keith Richards død for mange år siden, med tanke på hans rock&roll liv.
Nummer 1 av folk som har tjent penger etter de døde er Elvis Presley, og nummer 4 er John Lennon.
Musikere burde nyte musikken, og dø av sykdom eller alder, ikke dop og dø av å drukne i sitt eget spy etter å ha drukket mye.

2 kommentarer:

Yassi sa...

Det er dumt å se musikere som har blitt så oppslukt i dopmiljøet at de dreper seg selv. Sid Vicious er et veldig godt eksempel. Du må se filmen Sid and Nancy. De drepte seg selv med dopen. Et godt råd er å leve livet og prøve alt men bare en gang.

Anonym sa...

Om eg ikkje tar helt feil, begynner denne trenden ä dabbe av i rockekulturen, men vokser i andre musikk-kulturer (*host host* Vinhus *host host*).

Btw, fant nettopp ut at Bon Scott (tidligere vokalist i AC/DC), ble ikke kvalt av sitt eget spy, men fikk akutt alkoholforgiftning. Damn!