mandag 7. juli 2008

The Killers på the O.C!

I dagens episode av The O.C var the Killers med å spille :), altså de hadde en konsert mens dramaet på The O.C skjedde blant publikum. Jeg har alltid ønsket å se denne episoden, og nå har jeg! Det var Hot Fuss-perioden. Brandon hadde rundere hodet pga det lengre håret hans da, og Mark hadde sin gamle svarte Fender bass.
Jeg har planer om å se Spiderman 3, rett og slett fordi The Killers har Moving Away med på den! Men de er ikke med da, men jeg vil se den, og så vil jeg se Dan in Real Life, for der er det bare Sondre Lerche sine sanger med.

Oi! Brandon sa til musikkbladet Q, at det beste festivalminnet hans fra 2007 var Hove! Woho!

Ok! Nå er vi endelig kommet med når vi reiser! Jeg reiser neste mandag til Reyjavik, tre dager der og så videre til New York! Woho!

Herlig sang! Five O'Clock Heroes med våres tid sikkert tøffeste modell; Agyness Deyn. Jeg liker Agyness Deyn, hun er kul, hun har kul stil, hun er våres tid Audrey Hepburn etter min mening!

Who ; http://youtube.com/watch?v=dWvw6ZpK1j4&feature=related

2 kommentarer:

Anonym sa...

OMG! Er The Killers (sang,da, menmen) med i en Spider-Man film? xP hahaha, kult

Yassi sa...

JEG SÅ DEN EPISODEN! Og jeg tenkte at jeg skulle løpe til datan og sende mld til deg, men så kom jeg på at du ser jo på the O.C.. Jeg digger Agyness Deyn også! hun er så søt