onsdag 2. juli 2008

Og hun var hjemme igjen!

Så var jeg hjemme igjen :)
5 dager med masse gøy!

Jeg har:
Vært på Nelson Mandela konserten
Vært på Hard Rock Calling-festivalen
Vært på polo kamp-finale.
Vært på kunst-utstillingen til Bob Dylan
Shoppet
Gått Jack The Ripper history walk.
Gått i Dickens gater.
Vært på Design Museet i London
Ja :) innimellom der har det vært middager, lunsjer, pikniker, ect.

Hard Rock Calling var vi på V.I.P-en, hvor vi fikk være på vært eget område. Som innebærte gratis grillmat osv.
haha, jeg klarte å forvirre meg nesten inn i der stjernene sitt VIP rom var, haha. Jeg skulle bare til andre teltet så trodde jeg at det var veien til teltet, der jeg fikk kjeft av vaktene som ba meg pelle meg vekk. Haha.
Jeg oppholdte meg for det meste i det minste telte på festivalen, hvor jeg så to band jeg aldri hadde sett fordi jeg ikke ville se på de bandene/artistene på stor-scenen. Jeg sto alle tre konsertene i det minste teltet til gjæret, så jeg fikk de DRIT bra bildene av The Charlatans, som var bare en fantastisk konsert :) Det var Eric Clapton(og Queen fra dagen før) også! På ekstra nummeret til Eric Clapton kom Sheryl Crow og John Mayer og spilte.
Queen var bare FANTASTISK på Nelson Mandela, det var det som var høyde punktet, vel fordi alle midt inni var bare pop-divaer, Amy Winehouse var litt gøy ,though. Razorlight var også fantastiske, men det var det første bandet på scenen, og de spilte bare to sanger :/

Jeg tror jeg kan dø lykkelig nå(ikke bokstavelig talt egentlig)! Jeg fant Joy Division, Unknown Pleause t-skjorten! Fantastisk!
Damen på Design museet begynte å synge The Wombats sangen; Let's dance to Joy Division, sånn som Ena gjør xD haha. Jeg klikket når jeg fant t-skjorten inne på Skippy tror jeg den het.
Bilde viser hva jeg har kjøpt:
Joy Division, Unknown Pleasure t-skjorte
Eric Clapton tour t-skjorte(Bergen står bak på haha)
Hvit kjole
5 cdsingler; Weezer Pork and Beans, Supergras; Bad Blood, Mystery Jets; Young Love, Santogold; L.E.S Artist(eller noe sånt :P), øredobber og postkort(som skal henges på veggen); 2 av Audrey Hepburn,1 av The Beatles og 1 av Rolling Stones :) og Buttons fra Design Museet i London.

Så ligget VIP kortet mitt også på bildet der.

Litt bilder fra London også da: Backstage på Hard Rock Calling.




Venting utenfor andre scenen for at The Charlatans skal komme.
Trakking på gress under polokampen i pausen for å håpe at gress stubbene skal gro tilbake, en tradisjon, kongelige gjør det også. Og en polospiller.

Meg utenfor Bob Dylan utstillingen.
















Jeg elsker 2 etasjen i Design Museet, 1 etasje er ikke så spennende, men det er helt fantastisk i andre etasje! Jeg vil gå der igjen og igjen og igjen og igjen! Fantastiske bilder!!!

Btw. Broren min har klart(med et uhell så klart) å knuse halsen på kassegitaren våres :( helt likt som skjedde med Christina. Det er snakk om at pappa skal kjøpe en ny en eller at vi skal lime den med et ellet annet. Hmmm. Det eneste er at da kommer vi til å måtte bruke de pengene vi egnetlig skulle bruke på å kjøpe elektronisk trommesett. Hmm.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sounds like you've had A SMASHIN' TIME!

Wish I could have been with you!

ettenA sa...

Weeo.. Det høres ut som.. En drømmereise! Og så mange fansye ting du ha kjøpt!
Eg har btw tagget deg :D Bare til å avgi bloggen min et lite besøk for å se ka eg mener.

Anonym sa...

Ok! Du vekket min nyskerighet, hvor var det Bob Dylan utstilling i London? Jeg gleder meg vilt til jeg reiser der senere i sommer, så fortell meg hvor den utstillingen var, er du grei, for den kunne vært kul å få med seg!:)