torsdag 26. juni 2008

London next!

Nå er jeg pakket og klar, eller nesten, bare små ting igjen. . .

Er jeg sur? Nei, jeg imiterer Illimar fra et Facebook bilde!

Hele uken til nå har jeg henget med disse folkene. Tirsdag; middag på Brød og vin, så kino for å se En ekte mann. Hoho. I går dro vi på Capello(bilder) og Platekompaniet.
Jeg skal ikke se disse folkene på lenge nå! Når jeg kommer hjem fra London drar alle disse! Kanskje jeg er heldig at jeg kan få lov til å skvise meg inn en avtale med Illimar Onsdagen, og at når Juni kommer hjem fra Skottland, at jeg kan møte henne før enn jeg resier selv på ferie med familien. Jaja. Jeg gruer meg til å kjede vettet av meg! Da tar nok jeg en skikkelig opprydding av rommet mitt, støvsuger hele huset, ordner vaskemaskinen, for å tjene penger til Island og New York. Nei, pappa har ikke bestilt enda. Jaysis. Alle blir bortreist for tiden!
Kjøretimen på tirsdag? Jo! Ernst sier dette går bare en vei. Jeg treffer ikke kanten lengre når jeg kjører, nå stresser jeg bare litt med pakering langs fortauet, enten er jeg for nær kanten eller så er jeg okay til at det kan bli godkjent. Haha. Tut tut.
Ting jeg må gjøre: pakke litt mer, spise frokost(brunsj kanskje mer), dusje, kjøpe Inside(som jeg sikkert gjør på Flesland).
Vi må faktisk gå pent kledd på Polokampen, haha. Jeg tar med en kjole. Haha.
Jeg må være klar til 15/16, så jeg har tre timer! Jeg tror jeg vil bare bruke en halvtime :) jeg tror jeg kanskje ser en film da. Hoho.
Ha en fin helg! Se på Nelson Mandela på Nrk1 og se etter norskeflagg, så vet du hvor dere har meg ;D

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ha dt gøy i London :D

Din polospillende jentunge

camilla sa...

må kose deg masse , og god tur :D
håper du finner noe å gjøre når du kommer hjem igjen ;P <3

Yassi sa...

Jeg er her hele sommeren baby!

Anonym sa...

Jeg så på konserten, og er ganske misunnelig! However! Jeg så norske flagg!!! :D Men vet jo ikke om det var dere da.

Katrine sa...

Vi var på skjermen to ganger, så var det en annet norsk flagg som var en gang mer enn oss på skjermen. . .