søndag 15. juni 2008

Nothing is foolproof.

Denne helgen har vært gøy den.
På fredag så jeg Sex and the city- filmen, bedre enn passe vil jeg si, men litt for typisk sånn jeg ser med tanten og kusinen min i Rosendal eller hos tanten min-film, hehe. Men gøy var det.
Kjersti kunne ikke komme seg fra Knarvik, så det ble bare meg, Juni og Ena.
Vi latet som vi var de i filmen, jeg var Charlotte, Ena var Carrie og Juni var Samantha, vi ville at Illimar skulle være Miranda, men han hadde lite lyst å være med oss på kino for å se Sex and the city. Haha.

Men i går da, kjøpte jeg først gave til slappfisk 1 og slappfisk 2. Kjempe gøy!
Jeg kjøpte meg selv en kjole i tillegg, haha. Jeg hadde dagen før sett på kjoler på Topshop og Urban Outfitters sinde sider, så ble jeg skikkelig kjole-mood. Så jeg kjøpte meg en kjole på H&M, haha. Så kjøpte jeg The Lionheart Brothers cd, for den kostet bare 60kroner, men nå angrer jeg litt på at jeg kjøpte den, skulle heller ha spurt etter Hereos and Zeros cden, men gjort er gjort.
Men seinere på dagen kom Illimar til meg, for mamma og pappa skulle på fest, og det er jo kjempe kjedelig å være alene i huset med en bror som spiller bare WoW hele tiden, så kunne ikke Ena for hun var i en bursdag og Juni var hos faren, så Illimar kom til meg for å se på film! :)
Vi så først Katteprinsen, der vi lo mest av kattene, haha.
Så så vi, det jeg vil si er den beste norskefilmen som er laget, nemlig Reprise! Det er jo gøy det! Der har de kjempe bra soundtrack, jeg fant til og med at de har en cd med alle soundtrackene... de har cden på hylle så jeg nettopp på bibloteket! Bra at jeg skal der i morgen!
Så etter vi hadde sett Reprise fant vi ut at det var en over en halvtime til 525bussen går der nede med meg og hjem til Illimar, så vi zappet rundt på tvkanalene og endte opp på Animal plant, som hadde et program om morderbier, ildmaur osv. skikkelig dramatisk musikk i bakgrunne, haha, de gjentok hendelsen de som hadde opplevd ildmaur, haha, det ble bare urkomisk med sånn dramatisk musikk i bakgrunnen.
Så fulgte jeg Illimar ned til busstoppet, så kom bussen.
Så så jeg Becoming Jane, fordi Illimar ikke ville se den, DET ER IKKE EN JENTEFILM! Men ja, så så jeg den.

I dag skal jeg kjøre litt med pappa etter vi har avlevert Tor til bursdag-kino tingen sin med kameratene sine. Så jeg vil kjøre der med Lidl, Lynghaug, Orten området i Fyllingen har pappa bestemt seg for... jaja. Har kjøretime igjen 24 Juni, men nå begynte jeg å lure om det er den dagen jeg reiser til London, det må jeg sjekke opp ,og bytte med Ernst, min kjørelærer.
I morgen tenkte jeg å dra til byen, for å levere Føniks og cdene som går ut i morgen og, henter Teitur; The Singer som har kommet til meg nå og låne Reprise soundtrack cden. Så håper jeg å få med meg Juni og Ena da.
På Tirsdag skal jeg og Juni henge med Ingrid, det blir kjempe gøy! Har ikke sett henne på lenge nå! Hun drar til Afrika på Lørdag tror jeg, hun og Liv Sofie drar jo alle steder nå... de skal jo også på tur med Anna, Jaran og Tom Andre til Flensburg.

Jeg gleder meg til å gi bursdagsgaven til Slappfisk 1 og Slappfisk 2. Jeg elsker å kjøpe gaver til folk jeg kjenner, haha, når vi fikk ark fra klassen om hva som var spesielt med hver av en av oss, var det en av tingene som sto om meg: Du liker bedre å gi enn å ta. Haha. Det var Juni som skrev.
Dette sto om meg: Medelevene dine sier om deg: Du kan virke sjenert ,Du er utrolg pratsom ,Du inkluderer alle og er snill og morsom, God til å spille bass ,Kan fortelle alt til deg, Du er til å stole på, En person som liker bedre å gi enn å ta, Har god fantasi, Snill og søt jente,Smiler og ler mye,Du er flink til å tegne.
Noe lærerene skrev var at jeg viser nye sider med meg selv ofte, haha.
Dette gjorde vi nest siste skoledag, etterpå gikk vi på kino for å se Ocen 13, som jeg falt helt ut av og sovnet midt i. Haha.
Og ja, jeg vet hvem som skrev den første setningen om meg, denne personen spurte også om den kunne få lov til å slippe å skrive om meg, Juni og Ingrid. For er FLOTT samhold vi hadde i denne Lynghaug klassen, jaja jaja. Hah.
Nå har jeg fri helt til Torsdag, Juni sin freakings bursdag! Så Ena sin freakings bursdag!

Foo Fighters var btw DRIT BRA! Jeg så ingenting(utenom når jeg tok skikkelig sats i hopping) av Queens of the stone age, sånn skjer når du er 165 cm høy og du har høye folk, men jeg danset til alle sangene og sang med de fleste, haha. Rett før Foo Fighters ble det plass på flaten ovenfor, så der fikk jeg stå av de andre vi gikk med, altså; Juni, Ena, Illimar og Kjersti. Så når Foo Fighters kom ble jeg bare sugd inn i massen av folk der, så plutselig var jeg ca 10 meter fra scenen. Masse bra sanger, men jeg hadde blitt enda gladere om de hadde spilt Generator, men jaja. Så sa Dave Grohl om huset som er på steinmuren ovenfor Koengen: Hey! I've got an idea! Next time it's a concert there, eveyone fucking go up there! Haha. Han liker å bruke fucking, "This is my fucking band!". Så fikk jeg kjøpt en Queens of the stone age t-skjort etter konserten, for de hadde ikke Foo Fighters t-skjortene jeg ville ha, så jeg kjøpte en Queens of the stone age t-skjorte og Foo Fighters buttons, dette sa fyren som solgte t-skjortene når jeg spurte om Queens of the stone age t-skjorte størrelsene: De har vi MANGE av. Haha. En jeg lo av var Ingrid, gitaristen våres, fortalte at en hadde sagt som kom vist fra stavanger når de ropte at de solgte ørepropper: Ka faen skal vi med ørepropper? Vi skal jo på rockekonsert. HAHAHA.
Triangelsolo for the world!
Nå er jeg klar for Queen, U2, Razorlight ect. på Nelson Mandela og Eric Clapton, Sheryl Crow, Jason Mraz og The Charlatans ect. på Hard Rock Calling!
Akkurt nå hører jeg på så klart, The Foolproof fra Hereos & Zeros myspace side, jeg må kjøpe cden!!! Kanskje neste uke? http://www.myspace.com/heroeszeros
Hvis jeg skal være indie-rett vil jeg anbefale Mercy Arms fra Australia, fant de på Myspace, og jeg klarer ikke å få nok av de! www.myspace.com/mercyarms
En saks, fra en dag jeg hadde det gøy. Husker ikke hva jeg skulle med saksen...'
Haha, jeg hadde jo en plan med Adrian at vi skulle ta over verden med sakser, haha. Geniale Facebook gruppen, setning som dukket opp i hodet mitt: Vi skal ta over verden skjønner du, så ta en saks og slå deg ned!
Typisk humoren min fra tiende klasse, andre er: Din bestevenn er en bøtte! :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Scissor Sister

Katrine sa...

Katrine Scissorhands.

Anonym sa...

Hvem er slappfisk 1 og slappfisk 2?
Foresten så heter de Queen, ikke Queens, sorry, bare måtte rett på akuratt det! Brukte hele 8. klasse på å rette på folk som kalte de Queens :p

Katrine sa...

Slappfisk 1 og Slappfisk 2 er Juni og Ena!

Jada jada. Jeg husker aldri hvem som bruker en s og hvem som ikke bruker en s av Queen og Queens of the stoneage. :P men det er fixet nå.

Christina sa...

Becoming Jane er en jentefilm. Beklager.

Katrine sa...

Psssh. Kan diskuteres. Jeg vil si det ikke er det, kanskje litt klisje, men med å se at det en sannhistorie iforhold til Titanic-filmen, som er bare oppfunnet, er dette sant... ikke ordrett, men sann, men ja ja, jeg synes ikke at den går i samme boks som Sex and the city og resten av de andre jentefilmene, men det er min mening.

Karina sa...

Wow, du skriver veeldig lange innlegg xD gode, men lange! Føler du gjør på veldig mye i forhond til meg når eg leser ihvertfall!xD Men hørtes veldig kjekt ut da ;p

Katrine sa...

Ja, haha, når jeg først begynner så kommer jeg på ting :P haha, masing heter det. Haha. Jeg prøver å kutte de ned.

camilla sa...

åååh, kan du tegne ?! Visste ikke eg ! Altså , ikke sånn "kan DU tegne" ting , har bare ikke sett deg tegne noe særlig før :P kan du tegne tegning til meg ? :D
forresten, vet du ka ? EG har begynt å høre på Foo Fighters . Det hadde du ikke trodd :P Vet du ka mer? Eg liker de faktisk veldig godt :D haha . Eg e imponert over meg sjøl :P

Katrine sa...

uhm..sikkert, men jeg er ikke så flink lengre som jeg var før vil jeg si :p men jeg kan sikkert bare tegne noe , om du sier hva :P

Yey! Foo Fighters! Har du hørt Generator? Favorittsangen min fra de! Eller Stacked Actors! De to må du høre :D