søndag 22. juni 2008

Søndag

Jeg har ikke vært så trøtt på lenge! 5 timers søvn på en sofa er nok skylden. Men jeg hadde en fantastsik kveld/natt med venner! Hva er best med at du er den eneste edrue på en fest? Jo! Du kan ta med masse cder og spille alt det du vil! Og når de berusete kan sangene bryter helvete løs. Haha. Som er tidig, du kan enten danse med eller se på de. Haha.
Men så jeg kom hjem i to tiden i dag, og har ligget i sengen min i halvparten av tiden og sittet på pcen.

Ena og Illimar løp fra andre etasje når de hørte Time is running out fra Muse kom på høytalerne(Juni løp bare etter Ena)
Det hele endte med at to av tre havnet på gulvet. Haha.

Men det var en bra kveld som sagt! Før klokken 00.00 var Silje, da tok vi bussen med henne til Danmarksplass og ventet på bussen med henne, vi fire fra drama danset Disney Dazzle, hør her klasse! ALLE må prøve det ut, det er kjempe tidig, folk begynte å kjøre sakte når vi sto på busstoppet og danse for å se. Haha. Herrelich!
Hele klassen burde egentlig vist det på et offentlig sted. Haha.

Denne uken blir brukt til venner, kjøretime på Tirsdag igjen, jeg burde lest mer i trafikkboken min. Og Torsdag farer jeg til London noen dager. Denne uken blir gøy, hvertfall med Clapton, Razorlight, Queen, U2 ect. Jeg skal på Polo kamp søndag, uhm, ja, lurer på om det blir gøy, such a snobby game. Haha. (ja, den sporten med å sitte på hester mens du slår med køller(haha)).
Jeg har hørt på siden jeg kom hjem på Coldplay sin nye cd pappa og jeg kjøpte sist helg. + Sondre Lerche, Arctic Monkeys og Bob Dylan. Men i dag er jeg i Coldplay mood. Den nye platen, Viva La Vida or Death and all his friends er veldig bra. Avslappende. Herlig Søndagsmusikk. Faveorittene er defenetivt Viva La Vida og Yes. Vinduet er så fint nå, som er så fint etter alt regnet har etterlatt regndråper.

Ok folkens! Var dette langt? Kort? Bra forandring? Dårlig forandring? :)

Ingen kommentarer: