fredag 13. juni 2008

I want you so bad!



Jeg har skikkelig lyst på en sånn bass, altså Fireglo Rickenbacker bass! Men de koster flesk! En dag, EN DAG, skal jeg ha en sånn. Dermed basta!
Hvilken bassister har sånn/ hadde sånn i sin tid? Jo! Mark Stoermer fra The Killers, Peter Hook fra Joy Division og Paul McCartney, Mark spiller på sin forsatt, Peter vet jeg ikke og Paul har jeg ikke sett bruke den på lenge... lurer på om jeg har sett bassisten i Kasabian hatt en sånn også, eller så tror jeg at det var gitaristen, som lignet på en Fireglo Rickenbacker bass, nei, det var gitaristen ja, de har jo gitarer også ja, men må si at bassene er mye finere enn gitarene deres:) hehe. Både John Lennon og Paul McCartney brukte Fireglo Rickenbacker!
Bassisten i freaking Razorlight har også en sånn bass, jeg skal jo faktisk se Razorlight på Nelson Mandela, de er en av de jeg gleder meg mest til i London konsert-opptredende!
Skal se Sex and the city- movie med Juni, Ena og Kjersti. Skal gå om en time. Nå skal jeg se The IT Crowd tenkte jeg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den var hipp! Jeg synes en av de andre bassen som Paul McCartney bruker er så sinsykt kul! Husker ikke hva den heter i farten, men det er en av de han bruker ofte og har nesten en fiolinformet kropp:p

Anonym sa...

*Kremt* Jeg kom på navnet og kunne ikke dy meg fra å legge inn en komentart til! Jeg snakker om den Hofner bassen! Den som nesten er varemerket hans ;)

Katrine sa...

Den ja, vet hvilken du snakker om, men jeg liker bedre Fireglo Rickenbacker best :P men Hofner bassen hans er også kul, så på en sånn for litt siden på Hagstrøm, men er nok også litt ute av prisklassen jeg kan gå i nå :P