lørdag 21. juni 2008

Jeg lagde kake i forgårs. Men mine kake ferdigheter går bare på Toro pakker, som blir bare fra 89 til 97% bra. Sist år lagde jeg kake til Lynghaug klassen min, brownis, der den ble anklaget for å være hasj-brownis, men den var god, og at du ikke orket mer etter ett stykke. Så Langpanne kaken ble god, Ena kunne spist av den. Men ingen i klassen på avsluttningen tok av den. Så nå skal jeg ta den med til Ena og Juni sin fest i dag.
Andre ting jeg skal ta med er en Singstar mikrofon, Singstar spill og cder. Har en haug med cder + en cd mappe. Haha. Jeg får masse ting å bære på nå. Men jeg gleder meg sykt til å gi gavene til Ena og Juni :) håper bare de ikke blir skuffet!
En anne ting er at Tide BØR la ruten til 60en bytte om på Bønes Senter fra en Bønes over Kronegården til Bønes over Fjøsanger!
En anne ting er at jeg skal vise veien til Silje opp til Ena, jeg har aldri gått sånn uten Juni og Ena som kan veien skikkelig, mens jeg kan den sånn 85 %, så håper det går bra. Haha. Men jeg har god rettningssans har jeg hørt, så kryss fingrene for meg :)

Brandon Flowers sin bursdag i dag, 27 år!!! 7 dager til Mark sin! Og fikk nettopp mail fra HMV at Beck sin nye cd kommer ut snart! Yey! 7. Juli!
Ok! Svar?
Skal jeg ikke skrive blogg i sommer? Blir det plagsomt? Er det plagsomt med ofte blogger? Skal jeg kutte ned bloggene mine, slutte å være en masekopp på blogger? Hva vil dere ha mer av? Hva vil dere ha mindre av? Mer bilder fra kamera mitt? Mindre bilder fra kamraet mitt?
Si meg hva, sånn at jeg forbedre bloggen :)

Jeg innså jeg ikke sa God sommer til alle i klassen i går, så de som ikke fikk god sommer fra meg som leser dette; God sommer!
Og God sommer til resten også, så klart!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Blogg tritt og ofte, det er kjempebra!
Korte blogger er velkommen, men føl fri for å slå deg løs (noen ganger) med noen lange blogger

bilder er SUPERPLUSS!

-Illi

Anonym sa...

Du burde absolutt skrive blogg i sommer! Kan gjerne kutte ned litt, innleggene er laaange, men jeg klager ikke. Flere bilder fra kameraet! :)

camilla sa...

åh , jeg også laget sånn kake som du , og ingen åt av den heller . Da vi var ferdig hadde 2 stk spist av den (inkludert meg) , og jeg klarte å overtale Baste til et også. Men det var alt. Kjipe mennesker ;O hehe .

Du må skrive blogg i sommer , i hvert fall fortelle hva du har drevet med og sånn :D det er gøy . Gjerne masse bilder også :) Lengden - ca midt i mellom ;P ikke for korte , men kanskje ikke superlange heller . Men det er ikke jeg den rette til å uttale meg om , for jeg tror jeg skriver litt lange selv :P men jeg liker bloggen din :D

God sommer <3

ettenA sa...

Du må jo skrive blogg i sommer! Ka skal ellers vi venneløse slasker drive med..? Men eg liker veldig godt bilder (jeei) og det er gøyt å lese om musikk ^^,

Yassi sa...

Jeg er utrolig lei for at jeg ikke spiste så mye kake som jeg ville.. Det var altfor mye mat! JEG ANGRER. men blogg like mye som du gjør nå. og bilder er et pluss