fredag 4. juli 2008

Anette tagget meg

Dette er jo nesten som surveyer på myspace;

Regler: Svar på spørsmålene om deg selv. I slutten av innlegget gir du det videre til 5 andre bloggere. Så skriver du en kommentar på deres blogger om at de har en utfordring å hente.


1. Hva gjorde jeg for 10 år siden?
Jeg dro på "bryllupsreise" med mamma og pappa,som var å reise til England. Så jeg var nok i England. (det var det som var deres bryllupsreise sier de(ja, de giftet seg når jeg var 7 år))

2. Hvilke 5 saker finnes på to-do-listen din idag?
Jeg hadde ikke noen speseille planer i dag, jeg skulle egentlig dratt til byen for å hente cder på bibloteket, men gadd ikke. Ellers var to-do å dusje, og så har jeg planer om å henge opp de 4 postkortene jeg kjøpte. Søke om Stars-Hollow finnes på Wikipedia, spise en eller annen indiskrett til middag.

3. Snop jeg liker?
Jeg blir kvalm av å tenke på snop nå, men vanligvis liker jeg melkesjokelader.

4. Hva hadde jeg gjort om jeg ble millionær?
Oi oi oi. Jeg hadde gått på alle de gøye musikk festivalene; Glastonbury, T in the park, Hove, Roskilde, Øya, you name it! Jeg hadde tatt med meg alle mine kjære gode venner til alle muliges steder, jeg hadde kjøpt med en Ricken bass, jeg hadde kjøpt studiotid til The Willy Wonkas, jeg hadde gitt penger til Giant Drag til å kunne produsere andre cden deres, jeg hadde dratt for å se Arctic Monkeys live, jeg hadde betalt Kate Nash, Laura Marling og Lykke Li til å ha et privatshow hjemme hos meg med inviterte gjester for å opptre hos meg, jeg hadde kjøpt meg et backstage pass til The Killers. Haha.

5. Steder jeg bodd?
Gamle haugen og Bønes.

List opp 7 sanger du hører på om dagen. Genre, tekst, melodi...det er uvesentlig. Det viktigste er at du har disse på høytalerne nå om dagen. Dine sommersanger! Post denne instruksjonen sammen med de syv sangene og tag deretter 5 andre bloggere.
1. Bad Blood - Supergrass
2. Pork and Beans - Weezer
3. Strange Constellation - Hereos and Zeros
4. Dirty Boots - Sonic Youth
5. Subterranean Homesick Blues - Bob Dylan
6. D is for Dangerouse - Arctic Monkeys
7. What you meant - Franz Ferdinand

Jeg tagger; Christina, Silje , Nora, Madeleine og Jessica.

Ingen kommentarer: