onsdag 13. august 2008

Sliten og trøtt.

The Willy Wonkas har blitt invitert på en festival for ukjente band. Hurra!
Det skal være på Hulen, de ville faktisk ha oss med, men vi er ikke 100 % sikkre om vi får lov til å komme med, men vi skal på møte på lørdag, så det blir nå spennende. Hehe.
Det er en konkurranse da, men tror ikke akkurat vi kommer til å komme videre, men vi er mer opptatt av å få kontakter av dette...

Men jeg er veldig sliten, jeg må ha ringt folk, sendt mail til en fyr om dette her.
Men jeg er egenltig mest sliten for jeg sto opp klokken ti på seks i dag.
Jeg hadde kjøretime klokken 7. Men i dag kjørte vi rundt Landås og sånt, så fikk jeg kjøre tilbake til byen og kjøre rundt Møhlenpris, fordi jeg lærer meg bakkestart og krypekjøring. Jeg kjørte for første gang i morgenrushet, woho! :P
Det siste Ernst sier til meg på vei ut av bilen er: Kanskje puten er varm når du kommer hjem, men du kommer vel til å være våken nå du.
Glem det! Haha. Jeg subbet med tunge skritt, holdt på å sovne på 60bussen hjem. Jeg gikk med en gang i sengen og la meg under dynen og sovnet i to timer.
Nå skal jeg begynne å legge meg tidlig, og være skikkelig opplagt for skolen og alt!
Jeg så Casiokids på mandag, altså Omar sitt band. Jeg må si jeg liker de mye bedre live enn på cden. Så skulle jeg se Hypertext, men bussen min var en halvtime forseint til byen, så vi fikk bare sett sånn en og en halv sang, jeg liker musikken deres så godt... jeg skulle sett mye mer enn det jeg gjorde, men noen*hostIllimarhost* gadd ikke å være lengre i byen, hehe.

Nå skal jeg lete etter sølvpennen min, mens jeg venter på mail fra folk...
I går hadde jeg besøk av Juni og Illimar, jeg likte så godt dette bildet av Juni. Grrr. Haha.
Have a nice day :))

1 kommentar:

Anonym sa...

Oooo! Kult med konsert! :)