onsdag 20. august 2008

Jeeves, you've done it again!

I går kjøpte jeg Jeeves and Wooster, sesong 1! Om du ikke skjønner hva jeg sier nå sier jeg: Stephen Fry and Hugh Laurie, hvis du ikke skjønner hva jeg sier nå, så er det synd for deg. Det er hvertfall en britisk komedie-serie fra 1990-1993. De har sesong 2 også på Platekompaniet for 99 kroner, men jeg er litt redd for økonomien nå, at jeg ikke skal bruke penger nå.
Men annet jeg kjøpte i går var Still fra Joy Division :)) den har jeg ønsket med lenge, så nå tror jeg at jeg bare trenger Substance, men jeg har ALDRI funnet den i Norge... hm...
Men jeg kjøpte også Sense and Sensebility, altså Fornuft og Følelser, filmen fra 1995, som er basert på Jane Austens første roman med samme tittel.
Apropos Jane Austen, jeg er snart ferdig med Et bra band, så da kan jeg begynner å lese Pride and prejudice :) (jeg må bli ferdig med et bra band først, siden det er biblotekets sin bok).
Jeg fikk så vondt i øre for to dager siden pga. Jonas, hovedpersonen i Et bra band, ble betet av øreflippen, auoch!
Men jeg anbefaler boken veldig, spesielt siden den handler om et band i Bergen!

Goldfrapp er deilig musikk, om du ikke har hørt på henne, BØR du høre den siste cden hennes Seventh Tree. Så herlig musikk! Jeg elsker å høre på henne ,mens jeg leser! Hør Happiness, om du likte den bør du høre Clowns og så A&E!

Jeg må være en plagsom msn-venn, nettet mitt går av og på hele tiden, ergo msn går av og på HELE TIDEN!
I dag er Onsdagshøydepunktet på tv, nemlig House, der man kan se Hugh Laurie om du ikke hadde en anelse om hvem han er...
Og tv-uken har vært fin,som på mandag kom tv2 yndlingsserien min Wallander, han er min yndlings Wallander, han som er på tv 2, han på Nrk liker ikke jeg...
Bandøving i morgen, som er Mandager og Torsdager til konserten, jeg gleder meg!!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hugh Laurie skuffer ALDRI

Anonym sa...

Må si meg enig med Illimar! Desuten må jeg få utdype et rungende hurra for Jeeves and Wooster! "HURRA!!!"