søndag 7. september 2008

Napoleon says to take off your coat.


Phoenix sin andre cd lånte jeg på bibloteket. Jeg har hørt på de i hele dag. Alle som har hørt en radio må nesten ha hørt denne sangen Everything is everything , men den er fra det første albumet, men det andre albumet er så bra, yndlingen er Napoleon says.

Men i går kveld så jeg Indie britiske-band dokumenter(altså 7 myths about rock, tror jeg den serien heter), men de brukt for mye tid på Oasis, gaaah! The Smiths er så kule. Haha, Morrissey neket å mime med mikrofon første gang de skulle "spille" på britisk tv, så han tok med seg en blomsterbukett og mimte, haha, jeg lo sånn. Prøvde å finne igjen dette klippet på Youtube, men intet resultat.
Men så gikk jeg ned på rommet mitt i går og så på tidige youtube klipp av The Killers; denne husker jeg VELDIG godt at jeg fikk latterkrampe av tiende(xP) når de var på Jimmy Kimmel .
Haha, elsker blikkene deres i bilen. Spesielt Mark, Ronnie og Dave; "It's really nice. It's like a massage, only you kill someone". Og når Mark himler med øynene, HAAHAH!
Tidig med masse klipp der de snakker om hvor kule pirater er, en gammel mann som spør hvem The Killers er ect. her .
'People might think you as pirates...' Brandon: That would be alright. 'You would like that?'
(Haha, bildet av de på innlegget er så tidig)

Interpol sin The Heinrich Maneuver, husker veldig godt når jeg hørte denne først på radioen for et år siden eller noe sånt, så trodde jeg det var kanskje R.E.M. Jeg er helt hekta på denne sangen igjen nå.

Aprops R.E.M, nei, jeg var ikke der. Jeg hadde veldig lyst, og foreldrene mine hadde faktisk en billett til overs jeg kunne fått kjøpt, men siden det var siste bandøvingen før enn Hulen, måtte jeg gå på den... Ena var så heldig at hun tok på Michael Stipe! Og nå er hun forskjølet, haha.

Hører på Danger med JJ Cale(som jeg tror hele tiden heter JJ Cool(haha)) og Eric Clapton.
Nå har jeg vært ut å kjørt. Tut tut. Fra Fjøsanger til Flesland til Fyllingsdalen(the three F's) og fylt på bensin på bilen. I morgen skal vi ha samling med barnabarna på pappa sin side hos bestemor og bestefar :)) for min fetter Henrik er på perm, vi får 5 minutter å snakke om hvordan det går med oss selv, jeg kan ta Tor sine minutter siden han er vekke, haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Ena var så heldig at hun tok på Michael Stipe! Og nå er hun forskjølet, haha."

HAHA! meget morsomt!