lørdag 13. september 2008

Kan de ikke bare spise kaker?

Denne helgen har jeg vært syk. Men jeg dro nå på Binders, Slettensenter og på loppemarked på Slettenskolen!
Mamma skulle til morfar, så jeg satt meg i bilen, så dro jeg og pappa på Binders for å skaffe skolesaker og sånt, der jeg fant noen fine tusjer for 45 kroner(som ville sikkert i en bokhandler kostet 200 kroner!) Så dro på jeg på Norli på Slettensenter, jeg har det med når jeg alltid går på den Norli-en kjøper jeg alltid dvd(er) på dvd-salget deres! I dag ble det Marie Antoinette for 60 kroner, som jeg så nettopp! Så dro jeg fort på loppemarkedet på Slettenskole! Der jeg fant noen sko jeg måtte ha, 20 kroner. Woha!
Marie Antoinette filmen med Kristen Dunst er så gøy! Ny favoritt film! Masse fine farger, så fantastisk soundtrack :) som the Strokes!!!
Nå har jeg skrevet soga om mitt liv, der jeg er synsk og er gift med Faris Badwan (haha).

Nå hører jeg på The Strokes med Room on Fire. Først likte jeg den ikke, ble skikkelig skuffet, men så sa Kate Nash at hun var veldig forelsket i albumet, så jeg hørte en gang til sånn 5 måneder seinere, og nå er jeg skikkelig glad i det!!!

Etter en fort handling, satt jeg med på altaen tegnet med The Smiths på iPoden, når sola begynte å bli kaldere så jeg dokumentar om en dinosaur som kunne fly, som prøvde å få seg maken, stakkaren døde, ingen av hunnene ville ha den gamle hannen, så han ble spist av en yngre han når han døde, og jeg så Nøtteknekkeren på BBC!!! Woha!
I går forresten, klarte jeg for første gang å få opp en hel kabal! Jeg har aldri hatt tålmodiheten for det, nå som man må av og til vente en halvtime på at nettet skal komme tilbake, finner man fram kabaler og sånt.
Mitt super duper spennende liv!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kule sko! Kan du si meg hvor Binders ligger? :)

Katrine sa...

Fjøsanger, i Kanalveien, rundt der med NRK bygget.

Anonym sa...

Hva? Er det er NRK bygg i Bergen? Dødskult suerfett megahipt bilde du hadde fått foresten! På toppen av bloggen! :)

Katrine sa...

Jaaa, hvor tror du man lager Hordaland nyhetssendinger? :P
Om du har tatt 60busser(siden du har venner på Bønes) over Fjøsanger, så har du kjørt forbi der sikkert...

Christina sa...

Let them eat cake (Nettie), she says. Just like Marie Antoinette. I slimply LOVE Queen!