lørdag 27. september 2008

I'm a victim.

Jeg har veldig vondt i halsen nå for jeg sang med full hals mens jeg lærte meg Alanis Morissette sanger på gitaren. Jeg har begynte å høre på musikken hennes igjen, og jeg synes damen er flink!

I dag var jeg på loppemarked i Åsane, det var dårlig utvalg. Men jeg støttet saken med å kjøpe en pølse og saft der, og satt midt i døråpningen(det var altså kaldt). Juni hadde veldig lyst å sitte der hele dagen og spise vafler, kaker og drikke saft(hun gikk flere ganger haha) men tilslutt klarte jeg og Illimar overtale henne til å gå bort på Ikea. Jeg var der i går også fordi jeg fikser litt på rommet mitt :), men jeg trengte nye permer til bladhyllen min, så vi gikk gjennom hele Ikea for å finne den. Så ville Illimar og Juni så absolutt spise på Ikea kafaterian, at vi endte opp med å spise økologisk pasta og kyllingsalat der, med gratis påfyll av brus(noe man ikke kunne i Åsane hallen). Etter mye latter og moro i kafaterian, gikk vi til sofaene og la oss i en sovesofa, der en dame smilte vennelig til oss(iforhold til alle familiene i kafaterian). Så dro vi hjem igjen etter å ha betalt for permen.

Nå sitter jeg på mitt veldig ryddigere rom! Jeg har ikke hatt det så lyst på rommet mitt siden to av pærene gikk i taklampen på rommet mitt! Jeg har også ryddet og kastet mye, og gitt gamle leker fra barndommen til barnehjem(eller de er på vei dit). Det var kompromiset at jeg skulle få en cdhylle(den er så fin!), nye skoffer(hurra!) nytt teppe og nytt sengetrekk, at jeg ryddet rommet mitt og kastet alt skrotet mitt, for ifølge pappa så eier jeg mye skot.
Skuffene mine var helt ødelagt, jeg hadde klart å overfylle de sånn at bunnen knakk, og om vi skulle i nederste skuff måtte vi ta ut av alle de tre øverste skuffene. Så hurra! Nesten ferdig! Skal bare rydde pulten min og støvsuge en gang til. Så skal pappa sette opp cdhyllen og skuffene, og jeg kan få bytte ut det gamle teppet mitt med det nye! :))

Nå sitter jeg her og hører på Sgt. Pepper's Lonely Heart Club Band fra Beatles, og tenkte jeg skal se en ny episode av Mad men. I morgen skal jeg endelig se Wall-E på kino!
Høstferien er forresten yndlingsferien min, rett og slett, fordi den er på høsten, altså yndlingsårstiden min! Jeg er glad!
Nå kom Romeo and Juliet som The Killers covrer fra Dire Straits(men jeg vil si at Brandon kler sangen helt perfekt(ikke drep meg!!!)), som minner meg på at på tirsdag neste uke så skal den nye singelen fra The Killers, Human, kommer ut. Jeg har bare hørt live opptak nå med ikke skikkelig lyd, så jeg gleder meg sykt!!! Day and Age er planlagt å komme ut i November, som jeg også gleder meg sykt til!!!
Haha, folk kommer med så rare kommentarer om Ronnie på The Killers musikkvidoer på Youtube: Is the drummer in the Killers the actor from My name is Earl? haha.
(og ja, Brandon har fjernet barten nå)

5 kommentarer:

Anonym sa...

skoffehyller?

Katrine sa...

okay,skoffer. Jeg skal fikse det.

Nora sa...

Jeg vil se bilder!!!

Anonym sa...

jeg må si at den versjonen av Romeo and Juliet var slett ikke verst.

ettenA sa...

Wall-E er en veldig søt og morsom film !