mandag 22. september 2008

Pause fra mattelesing.

Jeg har matteprøve i morgen, jeg synes det vi har om er enkelt, så det er nesten bare gøy å gjøre alle oppgavene. Jeg synes det er til og med lurt å høre på Radiohead når man gjør matte. Som jeg hører på Sigur Ros når jeg gjør geografi. Jeg vet ikke helt hvorfor, men Radiohead er matte musikk, haha.
Nå sendte Adrian meg en ny Radiohead sang, The Bends, så kul :)
House of cards begynner så fint med: I don't want to be your friend, I just want to be your lover.
Nå skal jeg se litt Friends for å ha litt pause fra mattelesingen.
Jeg har sanger til forskjellige følelser og skolearbeid jeg gjør:
Sigur Ros- Geografi
Midlake- Norsk(sist år engelsk)
Damien Rice/Thomas Dybdahl- når man er trist
Goldfrapp- når man er lykkelig glad og går hjem.
Thomas Dybdahl- når man sitter på bussen.
Noen andre forslag? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Radiohead til matte? Jaja..

ettenA sa...

Eg har egen mappe som heter Sove og tøye musikk ivertfall og den inneholder mye Regina Spektor og Damien Rice. Ellers eg musikk med en litt rask takt til jogging :P