lørdag 20. september 2008

snikk snakk.

Jeg hører på fine The Pony Song fra Au Revior Simone, mens jeg prøver å finne ut et fjell landskap, og jeg er ikke helt sikker, men jeg skal finne ut etter jeg har funnet navnet på lanskapet hvilken prosesser som skapte det landkskapet.
I morgen skal jeg kjøre Juni fra Loddefjord til Ena! Det blir intressangt, haha, hun har mast lenge på at hun må sitte på mens jeg kjører. Så skal vi hos Ena se Finding Nemo, siden Juni har aldri sett den og jeg har bare sett den på norsk(noe Ena sier er forferdelig hehe). Så det blir en fin søndag :) jeg skal lese litt matte før enn kjøringen.
Jeg har klart å få meg kjøretime klokken 7 om morgenen på Onsdag, jeg kommer til å være skutt hele dagen.
Jeg gleder meg til å bli ferdig med denne Geografi innleveringen, bra at jeg har på spillelisten min: Herrelich kvinne vokaler, det gjør alt hodet mitt friskere. Men jeg følte meg veldig islansk når jeg hørte isted på Sigur Ros og leste om fjelleroksjon og sånt. Jaja.
Nå har jeg pratet lenge med Ingrid, hun skal til tyskland i morgen, hun sier hun ikke gleder seg å være på flyplassen med masse dramafolk, haha, hun har vist fått det for seg at de kommer til å være syngende, haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hadde du skrevet en feil bokstav i "fjelleroksjon", hadde du skrevet "fjellereksjon". HAHAHAHAHAHHAHA. I had a teenage-moment!

Katrine sa...

Jeg vet, jeg skrev feil først faktisk. Jeg sank ned i jorden av skam.