tirsdag 16. september 2008

put a fortress round my heart!

I går kjøpte jeg Fortress round me heart fra Ida Maria. Herlig album! Jeg hørte på det mens jeg gjorde matteleksene mine, og jeg sang til, og mistet stemmen en liten stund, fordi dere som har hørt henne vet at hun har mye energi og sånt, at du må være skikkelig med. Er blitt helt vill etter I like so much better when you're naked. Hah.

I tillegg i går kjørte jeg så flott, sa pappa, at man skulle trodde jeg hadde nylig tatt lappen :)) og jeg er et genius på bakkestart hoho! jeg kunne det med en gang!
I går kjørte for andre gang med to passasjerer. Nå gleder jeg meg til kjøretimen til Torsdag!
Jeg er veldig stolt over at jeg er ferdig med leksene mine for torsdag, hurra! Jeg tror jeg forstod tysk-grammatikk-leksen også :) evt. kommer Ulla, når han spør meg om svaret, få denne pinlige stillheten og så skrive svaret på tavlen, en typisk ting som skjer meg i tysktimene.

Jeg klarer ikke å slutte å høre på Sex on fire fra Kings of Leon!!! Herlig stemme!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå ville jeg skrive noe, men det er vel FOR internt. Hehehe.

Snart har vi privatchaffeur (fancy ord for privatsjåfør for de uvitende) Katrine

Yassi sa...

jeg elsker den sangen! Jeg elsker IDA MARIA!!