torsdag 11. september 2008

You mad mad man.

Ja, nå har jeg sett Mad men første episoden som Ena har gitt meg hele første sesong på :) jeg likte det kjempe godt! Illimar sier det var kjedelig, så ble litt redd for det, men jeg syntes det var kjempe gøy! Det er de samme folkene bak Sopranos :)) det går på Viasat 4, men jeg visste da ikke. Handlingen er på 60tallet om et reklameselskap, man ser alt fra kjønnsroller til bruken av sigaretten, som at man ser legen kommer inn og sjekker pasienten sin og røyker haha.
Men jeg håpet egentlig at Ena skulle klare å fikse meg October Road, men den virket ikke :( men hun skal prøve å fikse den kanskje seinere, JEG HAR SÅ LYST Å SE DET!!!

Nå skriver jeg bakgrunns fabel til Vintereventyret, mens jeg blir litt sprø her og hører på Interpol.
Rest My Chemistry fra Interpol er jeg helt vil etter!!! Den minner meg noe sykt om en person jeg kjennte for en stund siden. C'mere er helt fantastiske også!!! Når vi snakker om Interpol, haha, jeg leste noe skikkelig morsomt, i musikkvidoen Evil, er det en dukke, og det skal liksom være Paul Banks, og noen la ut et rykte at han var død og de brukte bare dukken for at de hadde noe til musikkvidoen(for han skulle liksom ha dødd rett etter de var ferdig med Antics), haha. Fans ble jo drit sure, haha. Btw, den dukken syntes jeg utrolig skummel første gang jeg så den på tv for noen år siden. Haha.
Det jeg mente at jeg ble sprø, er det at jeg lager rare lyder med munnen, dette hendte etter jeg skrev om Første Herre, som jeg ikke vet hvorfor i alle dager jeg skriver om han, Mopsa(som høres ut som hun er tatt ut fra mummitrollet) og Dion er ikke like spennende som å skrive om Margareth Fuller Slack, altså Spoon River karakteren fra 1 klasse på drama. Jaha. Men denne rare lyden fra munnen høres ut som en merkelig trompet, jeg høres litt ut som den rosa fuglen fra Donald Duck-klassikeren på Julaften, men jeg anbefaler ikke å gjøre dette for man får vondt i hodet etterpå! Men det er kanskje mest fordi jeg begynner å bli forskjølet :( en annen irritasjon var at jeg kom på venteværelset på Førekort sentralen, og oppdager så at det er NESTE TORSDAG jeg skal ha kjøretime!!! Haha.
Etter dette blir det en til episode med Mad men, og så til sengs (tidlig forhåpentligvis).
Forresten, jeg kan hjemsøke huset ditt
(jeg er nemlig et slags spøkelse og kan omforme meg til et vanlig menneske)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja! Sånne bilder er kule:)

Anonym sa...

Hm, litt vanskelig å gjette kossen du fikk til den effekten. Lang lukkertid? Photoshop? Oh, btw, ser ut som om du holder en sigarett mellom fingrene!

Katrine sa...

Lang lukkertid. Eneste redigering er på fargene! :)) Som visse ANDRE har jeg ikke Photoshop.

Yassi sa...

dette er en kommentar

Nora sa...

Kanskje du er en sånn som går rundt og tror du er menneske, Katrine. Så er du egentlig død!

Katrine sa...

Det forklarer en del ting!