torsdag 13. november 2008

Until I found swithches all around.

I går svevde jeg i skyene :) og det er utrolig. Hvordan en person av de 6 602 224 175 menneskene som lever på jorden, kan gjøre at jeg svever i skyene, at jeg har lyst å hoppe ned bakken som en liten seksåring, gjør meg glad, gjorde en hel kjedelig kveld, til en spesiell kveld for å bli glad av :)
Sangen At Last fra The Dø beskriver hvordan jeg har følt det i hele dag helt perfekt :) (musikkvidoen er fantastisk laget også!!!)

Mange på står jeg burde blitt lengre på Teppefallfesten, men jeg angrer ikke, for jeg er veldig glad for at jeg dro fra den :)
I morgen har klassen min, 2MDa premiere på Et Vintereventyr av Shakespeare! Jeg vet ikke om jeg gleder eller gruer meg, men jeg vedder på at jeg kommer til å ha mer nerver når Ellen sier at det er fem minutter til forestlling, og når vi sitter "helt" stille bakscenen.
Men jeg er litt overtroisk med visse ting, som å si lykke til rett før en forestilling, når teater regissøren(tror jeg han var :P), Stein, sa Lykke til på generalprøven på Scrooge i Grieg Hallen som jeg var med i, i sjetteklasse, så falt en av de som spilte av scenen og brakk foten.
Og jeg er overtroisk med at om jeg finner en 1 kroning på bakken i lommen, så bringer den lykke i løp av dagen, noe jeg faktisk gjorde i går :) hehe. (har hatt flere tilfeller med 1kroning plukking = lykke)
Jeg har klart å spare mye på kontoen min, så nå har jeg masse penger :D jeg tror jeg skal belønne meg selv med den nye The Cure platen og kanskje noe annet fint :) klesplagg en dvd, kanskje en ekstra cd, bok kanskje eller nye sko? :) Men jeg kjøper vel The Cure skiven, og så har jeg noen klær over nettet jeg skal betale. Har kjøpt to klesplagg over en salgsblogg! :)

2 kommentarer:

ettenA sa...

Likte godt sangen ! :D
Men The Cure ute med ny cd !?
*sjekke ut!*

Katrine sa...

Ja! Og den er bare helt fantastisk bra :D elsker den!!! :) De er gått tilbake til litt tidlig The Cure-sound igjen ^^