lørdag 8. november 2008

Jada, jeg skal klippe meg snart.

Jeg har planer om å klippe meg snart, men sist gang ble det så kort, at jeg er ikke sikker om jeg vil klippe det like kort på lengden, men sparer så mye jeg kan. Men jeg er en sånn irriterende frisør kunde som tar med meg bilder av kjente folk, som er som oftest kvinnelige vokalister/artister i mitt tilfelle. Jeg har tatt med meg to ganger bilder av Hayley Williams(Paramore) og en gang Kate Nash. Denne gangen lurer jeg på en blanding av Laura Marling, Kate Nash og Sarah Jones(New Young Pony Club). Altså: Noen ideer? Enig? Forslag? Blir det fint? Skal jeg forresten holde på lengden min? Eller klippe det litt kort igjen? Help? Yes, please! :)
Jeg har forresten en ufrvillig fast friøser, hver gang jeg ringer min faste frisør-sted, har jeg alltid fått den samme damen med trønder dialekt, som ikke lar meg bestemme, og påstår alltid at jeg ikke vet hva jeg vil, og tvinger meg til å få håret mitt klippet sånn og sånn! Jeg liker hun ikke! Kan man si på telefonen når man bestiller time og si: "Ikke gi meg *friøsrens navn*"? Eller er det uhøfelig? Men har ikke kunden alltid rett?
Btw, fin fin sang: Golden touch -Razorlight :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nå har eg ikkje så mye erfaring med frisøremnet og ulike frisyrer fra før av, men det viktigste er vel å klippe det slik at du blir fornøyd?:P

Forresten, jeg oppdaget akkurat at du kan ikke skrive 'frisyre' uten å skrive 'syre'! Fiffig!

camilla sa...

Jeg tror det skal gå an å si at du ikke vil ha den , du skal jo tross alt være fornøyd ? oO eller , hvis du vet navnet på noen andre (selvom du kanskje ikke har hatt de før) , kan du jo si du vil ha den :P

ettenA sa...

Kate Nash sitt hår er fantastisk!
Klipp OG farg deg som henne :D