torsdag 20. november 2008

sykere enn sykest. (+ mobil fun)

Så nå sitter jeg her, syk som jeg er, alene på rommet mitt, mens hodet er helt forferdelig, øynene er forferdelig, nesen er forferdelig, å snakke er forferdelig. Jeg klarte å gjøre meg sykere ved å gå på skolen i dag, og jeg hadde kjøretime i dag, som jeg ikke kunne avlyse, for da måtte jeg ha betalt for den, så den kjøretimen gikk ikke så bra, forskjølelsen sin skyld, som Ernst sa flere ganger etter vi var ferdig å kjøre. Tror det var veldig lurt av han å ikke gi meg noen luke/pakerings oppgaver, for jeg hadde sikkert klart å kræsje i bilene vedsiden av.
Hodet verker, så jeg skal se litt Friend og Skins tenkte jeg. Woha. Endelig får jeg litt tid til å komme meg videre i Skins episodene mine, Ena og Juni er jo ferdig med begge seseongene, jeg er på sesong 1 forsatt. *host*
Wæææ, jeg hater å være syk, jeg er kanskje litt arbeids-narkoman(jaha). Jeg trodde jeg skulle klare 0 fraværsdager dette 1 terminet men neida :(
Så her er noen mobil spørsmål som jeg har stjelt fra Marie som hun har igjen stjelt fra Eline:

Poenget e at du går innpå innboksen din(på mobilen din), lukker øynene, blar nedover mens du teller til 5 og stopper. Så skriver du inn meldingen som svar på spørsmålet. Dette gjør du på alle spørsmålene. So here we go:
Hva ville du sagt om kjæresten var utro?
Shit, så festelig! Dritt kult om du kommer inn pga de.

Hva sier du alltid til din beste venn?
Har du ikke billett enda?

Hva er det første du sier når en kompis blir påkjørt av en buss?
Ok. Jeg sto på trappen da bussen kjørte. Begynner vi 9 eller 10 på 9?

Hvilken sms er du blitt mest glad for?
Kem er det som spiller? Kurt Nilsen? Hihi, det var veldig morsomt akkurat nå

Hva sier du til dine foreldre før du går og legger deg?
Er det Ghetto på Bønes?

Hva ville du ropt ut om du fikk en million?
Haha tusen takk! Ha en fin dag du og :D

Hva vil du si til gud om du møter på han?
Hehe. Neida, har ingenting imot å være med deg :P

Hva vil du gjøre nå?
Jeg forventer at vennene mine skal utføre mine handlinger når jeg ikke er tilstede for å utføre dem selv.

Jeg hadde planer om å klippe meg i løp av helgen, men jeg orker ikke å tenke på det nå. Mamma skal være så snill å dra til byen for å låne bibloteksbøkene jeg har tenkt på; Shakespeare for dummies og en teori-kjøre bok. Så da slapp jeg å stresse meg med å komme til byen, og jeg gidder ikke å reise til byen for å klippe meg. Neste helg, maybe?
Waaah. Ich hasse krank, zu sein!

1 kommentar:

camilla sa...

haha, mange av dine svar passet bra :D
jeg likte "Hva ville du sagt om kjæresten din var utro?" "Shit så festlig" :D haha .
Og den med bussen passet jo genialt, og den med å vinne en million :P hahaha .
du får visst ikke så mange kjedesms , nei... xD