mandag 15. desember 2008

Katrine er på en ikke kjent pc.

Jeg skriver nesten bare på mandager nå... jeg vet egentlig ikke helt hvorfor. Det har kanskje med skolearbeid, lesing til teoriprøve i kjøring og andre ting, eller så har jeg ikke noe spesielt å skrive om, men det er kanskje mest fordi laderen min er ødelagt og jeg må snike meg rundt på Tor sin pc og min far sin pc(som blir sjeldent).
Jeg kunne nok godt fortalt om lørdagen min, når bussen fikk motorstopp, stå ute i en time og vente på en ny buss siden jeg var på Sletten, at jeg hater køer på Platekompaniet når folk sniker og lager tullekøer. Men nei, jeg føler ikke å fortelle om dette.
Men om noen har noen ideer til et tema jeg kan legge ut, så gi beskjed(men jeg tar ikke hvilket som helst emne, jeg diskuterer ikke akkurat finanse krisen på denne bloggen for å si det sånn, jeg er vist veldig flink til å fortelle familietradisjoner, så jeg kan godt fortelle om det haha)

Nå er jeg altså på min bror sin pc, på min bror sitt rom, mens jeg hører på National Bank, som jeg bare har to sanger fra: Tolerate og The National Bank(ja, de har en sang som heter det også) . Så jeg sa jeg måtte sjekke noe skolerelatert, som jeg egentlig skulle, for jeg lurer på om jeg skal ha tysk etter mattetentamen i morå, men verken Marie, Baste eller Remi er på msn.
Heldigvis i dag henger ikke Tor over meg, som han har gjorde sist uke. Om jeg gikk inn på Facebook for å sjekke der, så ble han drit sur. Haha. Hvorfor kom den cd &dvd maker opp? Jeg skjønner meg ikke på denne merkelige pcen. Nå vet jeg ikke hvor han er da, tror han spiser cornflakes mens han leser Pondus/Sprint/Donald Duck.
I dag var jeg på siste bandøving dette året. Yeyeyey. Vi er nå søren meg noen skravlebøter, som gjør at det er UTORLIG lett å spore av. Og hele Verftet er så gysla kaldt nå, og Klippers(?) er stengt til Januar :( så det ble bare pause med å sitte i den kalde gangen for å få "stue forandring".

Blæ. Tentamner. Jeg gleder meg til å bli ferdig med denne uken, pga. 1. ferie, 2. møte Ingrid på fredag med Juni. 3. Bake pepperkaker på lørdag 4. Strømpefest på søndag 5. Star Wars Episode V på HUFF på Mandag(nerd fighter!!!) :))
I dag er det 12 dager til jeg blir 18! Og dette er de planlagte konsertene så langt: Ida Maria, Heroes & Zeroes(om de ikke spiller på Garage fredag eller lørdag :/) og Big Bang :D :D :D Maria aka Foxy Wonka skal på konsert med de i morå, og kanskje intervjue de!!!

Men nå skal jeg legge meg, matte tentamen blæ. Men tysk tentamen er mer ARGH!!!

3 kommentarer:

Karina sa...

Ja, de to verste tentamene den siste uken, ka er det for noe liksom? Kunne hatt de for to uker siden eller noe og blitt ferdig med de, og heller hatt koseuke den siste uken ;p Det er jo snart jul! ;)

Anonym sa...

Hmmm, har ikke noe tema på lager, men det eg tror folk likte med strømpefestinnlegget er at folk relaterer seg lett til det, siden de aller fleste har familie, og familie = tradisjoner :P

ettenA sa...

Jaa, denne uken er stress og eg glder meg sånn til å bli ferdig og få juleferieee ! :D