mandag 8. desember 2008

Drømming av pott, kjelleren min som øvingslokale og fjortis Katrine & Juni

I dag har dagen bestått av norsk tentamen, se tv,få et kvikt besøk av bestemor, bandøving og spise nudler.
I natt drømte jeg at en i klassen satt og røykte pott sammen med bestemoren min, det var litt freaky... jeg drømte at hele familien min + noen andre folk i klassen var bohemer. Så skulle jeg og kusinen min Stine, møte en gutt, men så kom det mange fra familien våres og folk fra klassen min, som endte med røyking av pott, og jeg satt og røykte sigaretter med min mor i en sofa, med Stine i mellom oss. Det var merkelig.

Bandøving jepp! Vi har ikke øvd siden vi spilte på Hulen nå, pga.: leting av nye lokaler(mislykket), samspillskurset var sånn at vi ikke kunne få leie rom på Verftet. Ja.
Men nå begynner jeg å tenke på at kanskje vi kan bruke kjelleren min! :D det hadde vært drit gøy! Vi trenger bare å rydde der, lydtette rommet med eggekartonger, invistere i en ovn, kanskje finne en gratis sofa på finn.no, og så klart, det viktigste, få lov til av foreldrene mine :P haha. Men jeg tenker hvor mye gøyere det hadde vært! Slippe å være avhengie av ledige rom og sånt. Håper vi får lov av foreldrene mine :) hehe. Vi spiller ikke så bråkete heller. Haha.

Jeg er blitt forskjølet igjen :( jeg som nettopp var det! Argh! Jeg hater det!
I tillegg er pc-laderen min ødelagt, så jeg kan ikke bruke pcen min hjemme! Forhåpentligvis vil datamannen på skolen fikse meg en ny en!

På Lørdag så gikk jeg inn på den gamle pcen min for å hente bilder og sanger. Så fant jeg en video fra webcamet mitt, hvor jeg og Juni, 14 år, lip sync til mr. Brightside fra The Killers og But It's Better If You Do fra Panic! At the Disco. Haha, det ser helt sykt ut. På Mr. Brightside har vi en synkronisert dans til foreks: And I can't just look, it's killing me. And taking control. Vi sperrer for øynenen våres, kveler oss selv, og så gjør vi movet som Juni fant på, med at vi kjører en bil. Haha. P!ATD sangen, så var det sånn at vi hadde sett på Google video at noen jenter hadde det sånn at en skulle overdrive og en annen ikke turde noe, så vi skulle herme etter det. Men Juni glemmer å mime, for hun ble så opptatt av hvordan hun så ut på kamraet, haha. Vi la det faktsik ut på Google video, men ble flau. Vi viser det gjerne til folk, for vi synes det er bare drit morsomt å se på nå. Vi skulle gjerne lagt det ut p youtube, men Youtube tar ikke filversjonen våres :P
Bilder: 1. Meg og Juni i niende. Bilde 2: Meg og Juni i Februar i år på Knarvik.
Sang som MÅ høres: Shaun Barlett sin Miles From the City Lights. Jeg blir så glad hver gang P3 spiller den :)

3 kommentarer:

camilla sa...

hahaha , så fin dåkkar var før :D haha , dritmorsomt . og jeg vil se videoen :D

Yassi sa...

HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!!!!!!! JUUUUNIIIIIIIII HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAA

Anonym sa...

YouTube tar ALLE filtyper nå, mener jeg