onsdag 15. oktober 2008

Jeg er Hugh Laurie sin forvunnet datter(or not(og jeg hører på Dido))

Jupp, overskriften forteller jeg hva jeg gjør nå. Jeg hører på pappa sin Dido cd: No angel, siden fredag har jeg hørt på min Dido cd; Life for rent, når jeg skal sove, men No angel liker jeg best.
Maria Mena cden er den andre cden hennes, hva heter den igjen? Mellow! Den gir masse minner i niende klasse, når jeg dro til Amsterdam den høstferien. Det var kanskje den beste høstferie ferien familien min har reist til! Vi gikk på Anne Frank museet, jeg leste fantastiske bøker, det var sol hver dag, det var fantastisk høstvær! Jeg likte Amsterdam, og jeg vil gjerne reise ser igjen!
Mellow gir meg hvertfall minner om at jeg drømmer meg vekk i niende klasse, om gymsalen og kunst&håndverks rommet på Lynghaug.

Haha, i går kom Marie med denne uttalsen om meg: "Når du blir irritert eller fornærmet ligner du på dr House" og peker på House bakgrunnen på pcen min. Den lille tysk-gjengen fra drama sier at jeg gjør det, jeg ler av det, så kommer Klaus, våres tirsdags-tysklærer , som ikke kjente igjen dr. House, og spør om mannen på bildet er faren min, og vi sier: ehhh... det er Hugh Laurie....
Så kanskje jeg er adoptert? (or not).
Bildet jeg skal tydligvis ligne på han når jeg blir irritert: Marie sier jeg hvertfall ikke burde bli fornærmet, for han er jo kul, haha. Vel, jeg er mye mer fornøyd med det enn at onkelen min maser VELDIG ofte om at jeg ligner på Marion Raven.

Nå skal jeg se pappa(or not) på tv om en halvtime.

5 kommentarer:

Mariiee sa...

Dr. House JR :D

Anonym sa...

Jeg er faktisk litt enig, du bør ta det som et komplemang! Hvorfor skal pappaen din på TV?

Katrine sa...

Haha, det var en spøk, Jaran. For Klaus, spurte om Hugh Laurie var min far, jeg skulle se House på tv om en halvtime. Skjønner? :P

Anonym sa...

Jaran har jammen meg sine morsomme øyeblikk ^^

Silje sa...

eg syns du ligner på Dr. House eg! du gjør d x)