torsdag 9. oktober 2008

Hurra for de som fyller sitt år!

I dag har en og en som ville hatt bursdag i dag!
Nemlig, min far og John Lennon :), pappa blir 49, John Lennon ville blitt 68!

Jeg og Juni tok noen flotte bilder på Gamle Haugen i dag etter skolen :) Selv om det tok UTROLIG lang tid for å bli ferdig med bursdagspresang til Juni sin mor(som hadde bursdag i går). Men bildene ble veldig morsomme :)
Her er 3 av de 190 bildene vi tok (:P)

På Tirsdag kjøpte jeg den siste Gossip Girl boken: Ikke glem meg. Jeg er helt oppslukt! Snart kommer den aller siste boken, men så antar jeg at Gyldendal vil gi ut The It Girl, som er en forsettelse på en av karakterne i Gossip Girl serien(og for hundrende gang; nei, boken er I DET HELE TATT ikke som tv-serien(heldigvis!!!))
Nå venter jeg på en god bursdag middag! Så skal jeg nå mens jeg venter jobbe med Barokk framvisningen i morgen i norsken, ("hurra")
Jeg klarer ikke å slutte å høre på All The Trees Of The Field Will Clap Their Hands fra Sufjan Stevens :) om dere har sett Ena sin siste youtube film, har dere hørt den vakre sangen i vidoen :) Det er VIRKELIG øre sex(en intern ting).

3 kommentarer:

deladuo sa...

aawh.. Der fikk jeg et savn etter John Lennon. Tenk om han hadde levd i dag da! Hadde sikkert spilt under nobels fredspris eller noe...

ettenA sa...

Gir dere bilder av dere selv i bursdagspresang til moren til Juni..? :P

Katrine sa...

Nei! Juni skulle kjøpe gaven før enn vi dro til Gamle Haugen for å ta høstbilder,fordi lyset er FANTASTISK på denne tiden :P om du lurte så kjøpte hun en bok om åndelig følelse for å føle seg bedre til moren :P